Secretariaat

SECRETARIAAT

 

- Parochienieuws

Elke 2 maanden wordt het Parochienieuws bij u thuis bezorgd. Daarin zijn opgenomen alle diensten en belangrijke gebeurtenissen betreffende de parochie; zoals overledenen, dopelingen, huwelijken die onze parochiekerk hebben plaats gevonden. Voor het opgeven van intenties wordt van u verwacht dit ruim van tevoren op het parochie/secretariaat door te geven i.v.m. vermelding in het parochienieuws.

 

- Openingstijden

Het parochiesecretariaat is geopend op dinsdagochtend van 10 - 12 uur

Het parochiesecretariaat is gehuisvest in de pastorie, Welterkerkstraat 3, 6419 CR Heerlen.

Telefoon 045 - 5713225,

E-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

U kunt dan uw intenties en/of andere kerkelijke aangelegenheden persoonlijk aanmelden bij de dienstdoende medewerker.

 

- De parochiële ledenadministratie

Om de parochiële diensten zo goed mogelijk af te stemmen op de parochianen wordt een ledenadministratie bijgehouden. Van de parochianen staan geregistreerd: de naam, volledige voornamen, geboortedatum, de burgerlijke staat en de gezinssamenstelling alsmede de gezindheid.

De parochie heeft een geautomatiseerde ledenadministratie. In het kader van de wet op de privacy is het bestand alleen toegankelijk voor de penningmeester en de geestelijk verantwoordelijke. De ledenadministratie wordt alleen gebruikt voor parochiële doeleinden. Er worden geen namen en/of adressen doorgegeven voor andere doeleinden.

Help onze administratie. Geef uw verhuizing door aan het parochie/secretariaat. U kunt ook op een TNT/verhuisbericht de parochie aankruisen.