Pancratius Parochiepost

Aanmelden gratis nieuwsbrief St. Pancratius

We staan, zeker in deze coronatijd, graag met iedereen in contact en hopen daarom, dat het u en de uwen goed gaat.

Ons parochieblad verschijnt maar 8 keer per jaar. Ontwikkelingen gaan snel en mogelijk is dit al achterhaald voordat het verspreid is. Met een digitale nieuwsbrief (max. 1 per week) hopen we u actueler en directer te bereiken!

Aanmelden kan gemakkelijk via de link https://laposta.nl/f/ssjhgbdkllnl , U kunt zich op ieder moment weer uitschrijven, een link daartoe zal onder iedere nieuwsbrief worden geplaatst.

De nieuwsbrief wordt verzonden vanaf Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Eventueel kunt u dit mailadres toevoegen aan de veilige afzenders, zodat de nieuwsbrief niet bij de spam of reclame belandt.

Een link naar de laatst gepubliceerde nieuwsbrief:

Parochiepost nr. 34