Parochie St. Martinus

Welkom op de website van Parochie

St. Martinus Welten-Benzenrade.

De website geeft een overzicht van de gemeenschap Welten-Benzenrade en de centrale rol die de kerk in deze gemeenschap vervult.

Mededelingen:

- Zaterdag 4 mei 19:45 uur, dodenherdenking bij de ingang van de Sint Martinuskerk.

- Zondag 2 juni 11:30 uur, Eerste H. Communie van de kinderen van de basisschool Martinus.

- Zondag 9 juni 10.00 uur, Sacramentsprocessie van de kerk in Welten naar de kapel van Benzenrade ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de kapel. Aansluitend gaat Monseigneur De Jong voor in de pontificale hoogmis aldaar.

- Voortaan het Parochienieuws in uw e-mail: geef uw e-mailadres door aan het Parochiekantoor (zie Contact)

Voor nadere informatie zie het Parochienieuws

Kerkelijk zangkoor St. Joseph Heerlerbaan-Welten

- Agenda 2024 van het Kerkelijk zangkoor St. Joseph Heerlerbaan-Welten

- de repetities zijn allen op woensdag avond in het Gemeenschapshuis Welten (20 - 22 uur)

- De volgende uitvoeringen zijn:

+ 2-jun    Hoogmis Sacramentsdag, St. Josephkerk Heerlerbaan Aanvang 11.15 uur
+ 7-jul     Sluiting Koorjaar, St. Martinuskerk Welten. Aanvang 10.00 uur
+ 8-sep   Opening Koorjaar en Parochiefeest, St. Josephkerk Heerlerbaan Aanvang 11.15 uur
+ 3-nov   Hoogmis Allerzielen, St. Martinuskerk Welten. Aanvang 10.00 uur
+ 24-nov Hoogmis St. Caecilia, St. Josephkerk Heerlerbaan Aanvang 11.15 uur
+ 24-dec Nachtmis Kerstmis, St. Martinuskerk Welten. Aanvang 22.00 uur

De parochie is op zoek naar vrijwilligers voor:

- versterking van het kosterteam

- Collectanten

- Acolieten voor uitvaartdiensten

- helpers voor de grote najaarsschoonmaak

Stichting Help Kerk St. Martinus van Welten - Benzenrade

Recent zijn enkele renovaties/reparaties uitgevoerd.

Hiervoor vragen wij Uw steun, die is echt onmisbaar.

De inzameling van financiële bijdragen, groot en klein, vindt plaats via de Stichting Help Kerk St. Martinus Van Welten die geheel door vrijwilligers wordt bestuurd. Elke cent komt dus regelrecht ten goede aan de instandhouding van het kerkgebouw. z

Uw gewaardeerde steun wordt met dank ontvangen op IBAN Nr.

NL45 ABNA 0445 5638 18

t.n.v. "Stichting Help Kerk St. Martinus van Welten - Benzenrade"

Giften op deze rekening komen ten goede aan het onderhoud van het kerkgebouw en zijn gezien de ANBI-status van de stichting onder voorwaarden fiscaal
aftrekbaar. Dank voor uw steun!